Modificări la Codul Muncii: Perioada obligatorie de concediu neîntrerupt scade de la 15 la 10 zile
Perioada în care angajatorul trebuie să asigure fiecărui salariat concediul de odihnă neîntrerupt, pentru situațiile în care concediul este programat fracționat, va fi redusă de la 15 la 10 zile, propunerea fiind prevăzută în proiectul de modificare a Codului Muncii,
Perioada în care angajatorul trebuie să asigure fiecărui salariat concediul de odihnă neîntrerupt, pentru situațiile în care concediul este programat fracționat, va fi redusă de la 15 la 10 zile, propunerea fiind prevăzută în proiectul de modificare a Codului Muncii, obținut de Mediafax.
Proiectul de act normativ prevede că în cazul în care programarea concediilor se face fracționat, angajatorul este obligat să stabilească programarea astfel încât fiecare salariat să efectueze într-un an calendaristic cel puțin 10 zile lucrătoare de concediu neîntrerupt, față de 15 zile, prevăzute în legislația actuală. Citiți mai mult despre modificările aduse Codului Muncii pe www.mediafax.ro
-
Bogdan Bălașa, director general HILS development: Noile generații, Gen Z și Alpha, vor fi mult mai interesate în viitor să se mute într-un apartament nou, într-un imobil nouComunicate Construcții · 15 noiembrie 2026
-
Cine este Andrei Avădănei, CEO al Bit Sentinel, o companie de cybersecurity: ”Viitorul nostru depinde de cât de repede transformăm curiozitatea tinerilor în competențe tehnice reale”Business Hi-Tech · 15 noiembrie 2026
-
Dragoș Damian, Terapia Cluj: Nicușor Dan, un link și o poză care arată ce înseamnă să ai o strategie de diplomație economică. Cu o strategie de diplomație economică vom avea creștere în fiecare trimestru, nu numai în T3 – apropo, în T3 nu am avut GuvernOpinii · 15 noiembrie 2026