Ministerul finantelor urmeaza sa trimita la Monitorul Oficial baremul anual pentru calculul impozitului pe venitul anual global impozabil pentru anul 2002, stabilit prin ordin al ministrului.
Noile transe de venit merg de la 23 milioane de lei la peste 130.500.000 lei, la care se aplica taxe cuprinse intre 18% si 40%.
Deducerea personala de baza actualizata este de 1.700.000 de lei.
Finantele le recomanda angajatorilor sa inceapa deja completarea fiselor fiscale pe 2002, acestia avand posibilitatea sa actualizeze “Impozitarul” in “Programul FF1-FF2”, disponibil pe pagina de Internet a ministerului, in vederea regularizarii fiselor fiscale FF1, in momentul aparitiei baremului anual de impunere.
Baremul se stabileste pe baza baremului anual pentru calculul platilor anticipate cu titlu de impozit pentru anul 2002, corectat cu variatia ratei inflatiei realizate fata de cea prognozata, pe perioada impozabila. 
Termenul limita pentru depunerea fiselor fiscale pentru veniturile salariale platite in anul 2002 este 28 februarie 2003. Pana la aceesi data angajatorii au obligatia sa transmita si angajatilor un exemplar al fisei fiscale.
Angajatorii care au inregistrat in semestrul I al anului 2002 un numar mediu de salariati cu contract de munca mai mare de 10, au obligatia sa transmita fisele fiscale pe cale electronica.
Ultima varianta a programului informatic pentru completarea, verificarea, listarea si depunerea in format electronic a fiselor fiscale este disponibila pe pagina de Internet a ministerului finantelor.