salariul minim brut
4 articole · RSS
Guvernul a decis majorarea salariului minim brut pe țară cu 30 lei, la 700 lei - surse
Guvernul a decis, miercuri, majorarea salariului minim brut pe țară cu 30 lei, de la 670 lei la 700 lei, au declarat agenției MEDIAFAX surse guvernamentale.
Salariile din sectorul public cresc cu 15% față de octombrie, salariul minim brut urcă la 670 lei
Salariile de bază din sectorul public vor fi majorate anul viitor cu 15% raportat la nivelul din luna octombrie, iar salariul de bază minim brut pe țară va crește de la 600 lei la 670 lei, a...
Pana in 2010, salariul minim brut ar urma sa creasca cu 100 lei, la 705 lei
Salariul minim brut pe economie, elementul de referinta luat in calcul in legea de salarizare unitara in sectorul bugetar, va creste de la 600 lei, in prezent, la 705 lei anul viitor si va c...
1.200 de lei, salariul minim brut pentru angajatii cu facultate
Salariul minim brut lunar al angajatilor cu studii superioare a crescut de la 1 ianuarie cu 11%, pana la 1.200 de lei (298 de euro), ca urmare a majorarii de la aceasta data a salariului min...